Feb 2, 2011

RELAXX

kadang2 otak pun kene rehat…huhuuhu

meh kite layan gambar2 eryna dari die kcik…heheh

Picture 072 D.O.B : 19.06.2009 @ 10.04 a.m

Picture 110 rindu nak ada bby balik laa..huhu

Picture 196montelnye eryna masa ni… 

24.01.10 097eryna 7bulan..dah bleh duduk n merangkak.. 

22.6.10 134eryna setahun…rambut blum tumbuh2 tp gg dah ada masa ni…kecik je gg nye..^_^ 

dec 044eryna…anak dara umi…:) 

jan 021

kdg2..bile aku tensen or byk keje, aku cr jalan nak kurangkan tekanan tu..salah satu caranye, tgk gmbr anak…kalo korg tak penah buat, cuba laa buat…insyAllah menjadi…

dah lama tak bwk eryna jalan2…esok kite g kg.cina ye sayang…kite tgk tarian singa…mesti eryna suke…^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...