Feb 14, 2011

shopping with eryna

ni aku nak cite salah satu kegemaran eryna stiap kali kami bwk pegi shopping…

korang perati jela gmbar2 ni sume…ape kesimpulan yang korang bleh buat..hehehehe

feb 059 eryna kat KB mall

feb 239 eryna kat Pos Laju, Kuala Terengganu

feb 243 Eryna at Astaka, Kuala Terengganu

feb 251eryna di kedai cermin mata… 

feb 275 eryna at kiosk celcom..

ye kawan2 sekalian…die mesti pegi cari satu tempat yang agak comel untuk menyorok dan duduk diam2 disitu…hahaha..klaka tak??kadang2 geram sbb die tanak org dukung n tanak ikut kite g mane2..susah nak cr..penyelesaiannye, sorg kene pilih2 ape2 yang nak beli, sorang kene teman miss eryna menyorok…hahahaha…

3 comments:

M a W a D D a H said...

cute je eryna...;)

p/s: bie kena tag...;)

YAYA AZURA said...

comelnya eryna duk bawah bin....

Sabihah said...

adah n yaya : tak tau laa sikecik eryna tu ikut perangai sape..heehe..suke beno die cr tempat2 menyorok ni...^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...