Feb 23, 2011

Wednesday yang Wengg

bile dah stiap ari keje byk menimbun2…dapat MC pun kene datang ofis jugak…jumpe dgn ENjInNyooR penin…drwing asik berubah2…meeting je memanjang tp keputusan takde jugak…

bile rs tiada koordinasi antara kami satu pasukan…rs asyik aku je yang kene…rs mcm ditindas…rs mcm b** berat sebelah…b** pilih kasih…

bile dah otak mula pk nak brenti tp cik hubby tak bagi…nak cr keje lain tp takde keje yang menepati khendak cik hubby…

bile penyakit M**** melanda…tgk drwg pun rs mcm baca berita..

tak tau ape kene dah aku nih..kene pegi betulkan balik screw2 yang longgar..kene pegi tenang2 kan fikiran…kene rehatt…AKU PERLU CUTI LAAAAAAAAAAAA…

macamane aku nak plan cuti kalo dah jadual ni asik berubahhhhhhh..cukup2 laa tu meeting…tiap kali meeting, tarikh tu msti berubah…mati akuu…aku kene rehat nih…mcamane nak buat ni ye??

aku nak listkan keje yang aku kene anta

28/2/2011 – pakej 4

7/3/2011 – pakej 3

10/3/2011 – pakej 5

lepas tu baru bleh cuti ker??mau naik darah aku sblm aku dpt rehat…aiyaaaa…

3 comments:

pena rozie said...

Aku pun dah naik fening la. Dah cuti audit dah nak masuk...Terpaksa la tunggu die keluar dulu

M a W a D D a H said...

sibuknya bie...dah tu bile ntah cik bie leh g jalan2..kesian aku tgk kawan aku sorang nie...aissshhh...

YAYA AZURA said...

jenis nyooor komeng..nok wat gane bee weii..
Lantai, Ibu dan Anak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...