Mar 23, 2011

MINI ZOO 1

dah lama aku teringin nak pegi mini zoo kat kemaman ni…dgn sibuknye aku lately…cik hubby pun baru bleh keje baru…aku pendam kan saje laa hasrat tu..lgpun eryna kecik lg masa tu…
cuti sekolah baru2 ni, ada laa kawan aku ni kawen ari keje…jd, aku ambik laa peluang ni untuk cuti n jalan2 ke mini zoo ni…
jauhnye perjalanan aku rsnye..bertolak dari rumah dlm pkul 8pagi gitu….smpai2 dekat pkul 11 dah..dahlaa takde signboard tepi jalan…nsb baik cik hubby ada kawan yang penah pegi sana..jd, tau laa sket2 jalan tu..main tuju2 jelaa…alhamdulillah..selamat kami smpai…
ape2 pun, aku mlas nk cite panjang2..korang tgk jelaa gambar2 ni ye??
mac2011 160
mac2011 171 byr RM7.00/person, bleh laa gelang ni…^_^
mac2011 056 ikan besoooo..uuuuu
mac2011 063 ikan tgk eryna….takuuuttt…
mac2011 071 nmpak tak memerang??tu atas batang pokok tu….
mac2011 086 kami dan ular sawa…eeeii..beso weh ular tuuu..
mac2011 094
mac2011 095minatnye mek kecek ni tgk burung tu..hehehe… 
mac2011 133 eryna dekat kandang burung merakkk…
mac2011 139 ambik ko..nasib baik tak masuk dlm kandang tu…hehehe
mac2011 151 tiger bunyi cane eryna??… “aumm…aumm…”
p/s : byk lg gmbar..esok lak laa sambung upload…^_^

2 comments:

YAYA AZURA said...

bee...nok gi gok zoo!
jumaat buka x?

Sabihah said...

tak tau laa kyaya...xpasti plak..cuba kyaya call MPK..tanye die...hehehe...best kyaya...jom2 kite pegi lagi...^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...