Mar 24, 2011

MINI ZOO 2 – Koleksi binatang

ni laa gmbr2 binatang yang aku amik…rs mcm byk je yang aku tgk…tp ni je gmbar yang aku amik…huhuh…nampak gayanya, “sayang, kite kene g skali lg nih..” hehehe
mac2011 060 squirrel yang comelll…
mac2011 062kucing hutan… 
mac2011 065 arapaima kot nama die…rsnye aku tgk 3 jenis ikan…tp ikan ni je yang aku amik gmbar…huhuh
mac2011 066beruangg…wooorrrr
mac2011 070angsa…teringat kat my BFF yang tak kenal angsa…^_^ farra, jgn marah ye..
mac2011 076seiring dan sejalan….hehee 
mac2011 073 memerang yang tak reti duk diam…susah gile nak amik gmbar…
mac2011 078 tortoise yang lambat gile jalan…
mac2011 083 usaha tangga kejayaan..hehehe
mac2011 080 crocodile…
mac2011 085 eeeiiii..geli weeeeeeeehhhh
mac2011 093 ape tengok2??hehehe
dah laa…nnt aku upload yang lain lak…byk lg nih…eheheh…satu lg..last but not least…
mac2011 169 pada yang tak nampak…sila laa pandai2 sendiri ye…hehehe
p/s : gmbar burung merak ngan jenis2 ayam yang comel2 nnt aku upload lain ye…sabarrr..

2 comments:

pena rozie said...

Rozie pun nak g lagi tapi tak tau bile....

Sabihah said...

jom krozie..kite pakat g...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...