Mar 7, 2011

ok…one two..senyumm…

hehehe..biasa nye korang guna tak ayat ni?guna time bile?hehehe

aku biasa guna time nak amik gmbar…eryna pun dah pandai dah bile sebut je senyum…senyum smpai ke telinga…hehehe

tak caye?meh tgk gmbar eryna senyum…

mac2011 040 takpe laa tak tgk camera pun…asalkan senyum…hehehe

mac2011 038cepatnye kamu membesar…umi belum puas layan kamu tau… 

p/s : bday eryna tahun ni jatuh ari ahad…nak celeb kat taska ke kat rumah??taska ke rumah??huhuhu

5 comments:

wahida said...

celeb kat taska!! sbb kalau taska dia ada kwn2 yg ramai...

mamaqari said...

sweetnyer eryna senyum...cair la aunty tgk=)

M a W a D D a H said...

comel giler eryna...dah pandai senyum da dia...comeyyyy...

azzey said...

COMEYNYA DIA..:)

Sabihah said...

wahida : tu laa...saya pun pk cmtu...elok jugak kan?hehe

mamaqari : aunty jgn cair..hehe..budak2 ni mmg comey sume..sbb diorg takde dosa kan?

adah : die lama dah pandai senyum adah cuma baru pandai depan camera...^_^

azzey : nasib baik laa si eryna ni tak pandai baca lg..kalo tak, kembang semangkuk laa..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...