Apr 6, 2011

ya Allah…permudahkan lahh

dalam ape jua pekerjaan yang kita kerjakan sehari2, sbgai org islam, hendaklah kita bertawakkal…bdoa laa supaya dipermudahkan segala urusan..insyAllah…
semalam aku pegi rumah CIK..toki mcm dah tak sihat sgt…dah dekat 5-6 tahun kot toki duk rumah tu…sedihnye…toki dah tak bleh jalan..makan minum sume KU yang kene suapkan..bukan lumpuh tp dah takde daya…ye laa, umur dah masuk 90-an…aku nak amik gmbar pun, rs tak smpai ati…
ntah kenapa aku terasa nak pegi rumah CIK smlm…rupa2nya toki tak sihat..dari tengahari smlm lg dah tanak makan…lglaa takde daya bila tak makan…
KU jg tanpa rs penat..setiap hari dan setiap waktu…toki tak bleh jalan since KU pencen aritu…mcm dah janji2 je..bulan 3 pencen, bulan 4 toki tak bleh bangun dah…janji Allah begitu…kan??tak penah sekali pun aku tgk KU mengeluh penat..KU sentiasa ada untuk ayah die…hanya Allah saja yang tau..smoga Allah sentiasa permudahkan urusan2 KU selepas ni…
kepada sesape yang baca entry ni, aku nak mintak tolong sgt2..tolong doakan supaya Allah permudahkan dalam urusan toki aku ni…bukan ape, aku kasihankan KU…aku tau, KU penat cuma tak mampu nak ucapkan…aku tau, KU sedih, tp tak mampu nak tunjuk…aku tau, betapa susahnya ati KU setiap hari tgk kdaan toki…
p/s : aku tak mampu nak tulis panjang2 entry ni…sedih.. –_-
CIK : mak aku
KU : ayah aku

2 comments:

syuwai said...

permudahnkanlah segala urusan awk ea..amin~

p/s dijemput join ni http://syuwaistory.blogspot.com/2011/03/ga-lets-go-green-save-earth.html

follw sini gak ea^^

manueng said...

semoga KU n CIk mendapat ganjaran yg besar daripada Allah krn berbakti kpd bapa mereka :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...