May 30, 2011

FunFair Shahbandar, Terengganu

aku tak tau laa bile startnye n bile abihnye funfair ni…yang aku tau, sedar2 dah ada benda2 tu kat kuala terengganu nih…

baru2 ni, cik hubby dengan semangatnye ajak pegi..kononnye nak tgk2 je…sekali, sikecik eryna nih nampak terminat plak dengan kuda yang pusing2 tu…kecian plak tgk dia…lgpun eryna tak penah mengamuk nak ape2..kalo dia kata die nak, tp aku n cikhubby tak bagi, die diam jelaa…paling kuat pun, menangis..tp biasanya tak larat laa…

tp bile tgk funfair tu, aku pk, bukan selalu benda ni ada kat terengganu…jdnye, kami pun pejam mata je laa abiskan duit kat situ…nasib baik, sikecik eryna cuma nak naik kuda tu je…yang lain bile tanye nak naik ke tak..sume die jawab tanak…hehehe (jimat duit aku…)

1 peluk kuda tu mcm takmo lepas…heheh

2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...