May 5, 2011

TERLUKA…

sedangkan lidah lg tergigit, inikan pula suami isteri…
teringat plak pepatah melayu ni…pagi2 lg, aku dah rs tak sedap ati…hmm…
gaduh??biasa laa…ragam suami isteri pada 5tahun pertama perkahwinan(org kata..)…mcm2 hokay…aku baru 3tahun kawen…masih dlm perkenalan lg nih…sabar ajelaa…
cuma aku tak paham kenapa lelaki suka salahkan kami2 kaum perempuan bila satu2 kejadian berlaku tanpa dirancang…bukan sengaja buat pun…maafkan laa sebagaimana mcm kami maafkan korang setiap kali korang buat salah tp tak reti pun nak mintak maaf
kalau laa dia baca blog aku arini…betapa terluka nya aku pagi ni…sabar ajela…dah nasib kaum perempuan…yang penting, aku tau, Allah sentiasa bersama kami…dugaan ni sume mematangkan kami…insyAllah…
p/s : ckp pasal matang…mmg lelaki ni lambat matang…kan??

6 comments:

M a W a D D a H said...

sabar je la bie walaupun aku tak tahu kes apa...sabar tu ada manisnya...

itulah nama asam garam kehidupan (cehh..pandai je kan aku yg single ni bg nasihat..:p)

p/s: check la emel...:)

Sabihah said...

masih dlm mood sabar...^_^

p/s : siap doh ker?xsabarnyeeee

Cik Puan Zura said...

sabar je lah...kadang2 lelaki ni marah time tu jer..nanti dia mesti rasa bersalah... sabar k..nanti dapat banyakkkk pahala...

Sabihah said...

betul2...tp ada jugak kadang2 die tak sedar pun kite merajuk...huhuhu...sabo ajela...

lelaki bukan saje lambat matang, hatinya jugak tidak sehalus wanita...^_^

fromjarn said...

assalam..
diharap puan dpt bersabar..
http://sebagairenungan.blogspot.com/2011/05/dimana-letaknya-kesabaran.html

mama said...

penat gak sabar kan..saya yang dah 5 tahun++ nih pon..still pendam perasaan g..tapi sekali meletus..huhu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...