Jun 26, 2011

baru nak jenjalan

wahai sahabat2 sekalian…sesungguhnye aku sibuk tahap gaban pagi ni..bagi sesape yang duk luar dari kawasan (luar terengganu, kelantan dan kedah) besh laa kamu berehat2 je arini ye..aku ni ha..keje dah tau arini…hehehe

kdg2, itu laa yang sering berlegar2 dlm otak kite, nak cuti je kan?tak kate kat sesape, aku pun nak..dah keje ni satu tanggungjawab..laksanakan dulu tanggungjawab nih..bile dah free tu, bleh laa ronggeng kan?? ^_^

aku ni, terfikir laa nak berniaga…ye laa, keje dengan org ni, yang masuk bulan2 cuma gaji tu je laa…tp kalo keje sendiri, atas usaha kite sebenarnya…rajin kite, byk laa dapat…kalo malas, ape pun tak bleh…hehehe

aku ingat, lepas raye nih laa aku nak cuba2 berniaga..korang tunggu je laa, produk ape yang keluar nnt…ntah2 produk tuuuut…hahaha…mintak jauh laa..aku nak berniaga yang simple2 je..hehe^_^ doa2kan ye kawan…

aku nak jalan2 nih…tunggu kedatangan aku k??

1

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...