Jun 28, 2011

Ingat tak??

aku : u, kadang2 u ingat tak time kite berchenta dulu??masa manis, masam masin sume laa…

cik hubby : hmmm….(pandang TV)

aku : u, penah tak rs rindu kat i time2 u keje??

cik hubby : hmmm….(tgk je TV)

aku : u, u tak rindu kat i ker??

cik hubby : hmmm….(terus menerus pandang TV tu)

aku : lama2 i “handing” jugak tv ni kat luar

cik hubby : hmmm…

penah tak org lain ada situasi cmni??aku??kdg2 jelaa..itu adalah situasi semalam…bile astro dah anta surat naik harga, aku terasa nak tutup je astro nih…tp ape bleh buat, cik hubby suke tgk bahagian sukan2..takpe laa..die yang bayar..ye tak??hehehe…

motif entry??saje nak berbual n nak tanye kawan2…penah tak korang2 teringat n rindu dengan masa lalu…mesti pernah kan??aku selalu ingat…lebih2 lg time berchenta dgn cik hubby…heheh(gatai noo)andai aku mampu putar balik masa lalu…^_^

p/s : paling tak bleh lupe time mula2 kenal…^_^

1

6 comments:

M a W a D D a H said...

citer la bie time mula2 kenal tue...:)

Daddy Ziyyad said...

Moralnya, org lelaki time tengah tgk TV, jangan di ajak borak ! ~haha

Sabihah said...

adah : nnt aku cite...kisah cinta aku ni kisah dlm novel..panjang...hahaha

Sabihah said...

Daddy Ziyyad : betul laa kan??huhuhuh..sabo ajelaa

Adzriel @ Liza AB said...

biasalah, lelaki kalau dah kahwin ni ramai yg dah hilang fokus kat bini.. ha..ha..

Sabihah said...

Adzriel @ Liza AB : hehe...setuju sangat...kecian kat kite kan??ckp sonsorang...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...