Jun 30, 2011

Selamat Pengantin Baru FIZA & MAN

entry basi nih..dah dekat sebulan dah...tp nak jugak cerita...

aku nak ucapkan tahniah buat kawan aku FIZA dan MAN..sungguh aku tak sangka mcmane laa korang bertemu jodoh ni...

diorg ni dulu satu sekolah dgn aku...masa skolah sikit punye pemalu si MAN ni...(bukan pemalu jugak, pendiam lebih sesuai kot)...FIZA ni plak, gege(org klantan sebut) gile ah...mcm aku...heheheh

bile laa ddpt jumpe korang ek..aku nak korek rahsia ni..camane bleh jumpe nih...hehehe...(act. bukan nak korek sgt, rindu nak jumpe borak2 dgn kawan2 lama)...

to MAN & FIZA...so sorry tak dapat nak duk lama masa majlis korang...bile korang ada anak, korang akan paham laa kenape..huhuh...ape2 pun, selamat pengantin baru...layankan ajelaa gmbr2 yang tak seberapa ni ye...

3dari kiri : mawaddah, aku, eryna, FIZA, MAN dan fae...^_^ 

1gmbar pelamin je masa kat rumah FIZA..tak smpat nak jumpe pengantin

2 

P/S : SELAMAT PENGANTIN BARU buat kamu berdua...smoga cepat2 dapat baby...^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...