Jun 12, 2011

Terengganu Menang…Kelantan Cuti…

hahaha…takpe2 warga terengganu..sume ni ada hikmah..jgn marah2..mungkin MB tunggu keputusan SUKMA kot…ye laa…takkan nak umum cuti smpai 2hari…hehehe

semalam??aku tak layan bola…dulu time mula2 kawen, selalu jugak teman cik hubby layan bola..skrg, sibuk dgn eryna je..bukan tanak teman…kalo aku g teman, sikecik sibuk nak tgk cite die plak…mengganggu plak cik hubby..hehehe

ape2 pun, aku sebagai warga terengganu, bangga jugak wehh…dah lama dah tak dgr kisah bola trg menang ni…(ke sbb aku tak berapa amik tau??)…rs exited pun ada….walau aku tak kenal sesape yang main tu, aku tetap nak ucapkan tahniah dan syabas sbb mampu main smpai ke wisel penamat…bukan skejap woo..aku pun dpt tau gol kemenangan pun dlm masa tambahan..maknanye semangat pemain2 kita tu patut diberi pujian..kan??

panjang pulak puji2 ni..heheh..ape2 pun, tahniah laa ye terengganu…^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...