Jul 28, 2011

At home already



Demam...bukan mintak pun...tp nak buat cane..kan?niat dihati nak amik sikecik eryna..tp takut tak bleh nk rehat plak...takpe,jap lg laa amik die...amik awal sket... :))

Lagi 3hari...isnin dah puasa...mcmane laa aku tahun ni...tahun lepas,eryna kecik lg..aku bgn masak sahur pun,dia tido je..tahun ni tak tau la..harap2 takde laa smpai tak bleh masak..kn?

Esok,my mom n my dad nk g umrah...smoga ibadat cik dan ku diterima...insyAllah..jgn lupe doakan untuk bee sekeluarga jugak ye..oleh sbb mak aku g time puasa,aku kene laa duk rumah die spanjng dia takde ni..ye laa,sape nk masak kat adik aku tu..dahlaa tahun ni nak amik spm...takpe laa..bukan selalu pun kan?

Ape lg nak cerita...skrg ni aku dah jarang2 bleh blogwalking...sibuk satu hal..kat rumah plk jd malas...sabo jelaa...

K laa..aku nak rehat sbentar...nnt kite smbang lagi ye

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...