Jul 21, 2011

Redang mutiara beach resort - part 2

Aritu aku bgtau nak cite pasal redang ni kan??ok..skrg aku ada masa n rs nak cite..heheh...

Actually resort tu makcik cik hubby yang punye...mutiara redang...sape2 yang rs teringin nak pegi bleh laa call khairul - 0179388115

Harga?aku pun tak brape ariff bab ni..ape kata korang call je khairul tu...dia pasti tak kisah nak jawab soklan2 kome yang byk tu...hehe..

Ada org tak suka pegi pulau tp aku suke sgt2...dari dulu lg(kalo korang ikut blog aku ni dr awal,aku dah byk kali cite pasal pantai dan pulau...)...ntah laa mungkin org akan kata bosan laa duk pulau..ape pun takde...aku?suke ape....

Duk di darat ni,stiap ari aku dgr bunyi moto,kereta,lori...pastu stiap hari mesti pk pasal keje...otak aku terasa penuh dan berselirat hokay...once i reach on the island,sume tu hilang...tgk pantainya yang bersih..airnye yang biru...pasirnya yang putih halus...buat ati aku tenang,perasaan aku terasa berbunga2...

Kalo ikutkan hati,terasa mcm nk terus duk sana je...tp apekn daya, aku masih ada kerja yang perlu aku buat disini...

Ok,berbalik pada cite kenapa tetiba aku pegi sana...makcik cik hubby ajak sbbnya dia nk buat solat hajat sket.yelaa,kan dah nk dekat puasa ni..stiap tahun pun buat tp tahun ni nk buat kelainan sket...buat di pulau..kalo sblm2 ni buat di darat ni je...heheh...oleh sbb pegi tu ada tujuan,kali ni kami pegi cuma sehari jelaa...prgi petang khamis, pagi jumaat dah balik...tp takpe,aku rs dah cukup untuk buat otak aku rehat... :))

Meh kite tgk gmbar2 yang ada aku amik...tak byk sbb kami bukan pergi bercuti ye...












Blakang tu laa chalet2...



Jetty...

P/s : sesuai kalo nk bwk suami/isteri dan anak2 untuk berehat... (khairul...takdak komisen ke nih??

P/s : lupa nk bgtau...puasa n raye tahun ni,mutiara redang bukak untuk pelanggan...kalo tak silap,bulan 10 kot tutup..monsun kan.. :))

posted from Bloggeroid

7 comments:

Taste Of Tapah said...

hurm thanks for the info.. nanti bila anak dah besar sikit.. berangan nak ke pulau2 jugak nih

lil sis said...

mesti cntik kn pulau kt ctu< ape lg yg snok kt ctu bee???mlm2 ape yg bes ek?de tmpt nk berjalan2 tk?

Daddy Ziyyad said...

Thanks bagi info ni. Saya teringin nak ke Redang...Insya Allah tiba masanya saya cuba call En.Khairul tu :)

Sabihah said...

Taste of tapah: jom kite pegi...hehhe

Sabihah said...

Lil sis: kalo ko nak

Sabihah said...

Lil sis: kalo ko nak pegi untuk rehat2...aku rekemen laa pegi ke tempat mcik aku ni...kalo nak tempat yang ada karaoke,nyanyi2,joget2, tmpat mcik aku takde sume tu...mcik aku tanak buat..huhu..

Sabihah said...

Daddy Ziyyad: bleh2...no prob..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...