Aug 14, 2011

14th ramadhan


Mlm ni,bulan mesti chantekk...huhu...

Psiapan raya?aku tak brape exited nak raye tahun ni(tp meja makan dah beli pun...hahah)..kenape?sbbnye keje menimbun...aku nak sgt siapkab before raya tp mcm mustahil...hohoho

Cik hubby dah bgtau,dia nak amik cuti 4-8 sept..means,2minggu cuti hokay..aku?nak pk pun malas...hahah...bley gitu?

Keje..keje...keje...smpaikan aku bosan tgk drawing2 ni sume..dah setahun dah projek ni..tak siap2 jugak...hopefully ada laa bonus raya tahun ni...kalo tkde jugak..sape laa aku untuk kate pe2...hahah...kite tunggu jelaa nnt ye...^^

Korang sume..jom laa kongsi perasaan korang ramadhan tahun ni...aku?huhuh...bercmpur gaul...ramadhan tahun ni lebih teratur dari sblm2 ni...itu yg lebih pnting...

P/s : raya tahun ni mesti rmai yang tanya bile nak tmbah agi satu...huhuhu

Posted via Blogaway

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...