Langkau ke kandungan utama

16th ramadhan already


13 hari lagi..kalo ikut kalendar laa...kite puasa 29 hari je tahun ni..kan?hehe

Start arini,bile on radio je,kita akan dengar lagu raye aje...suke mmg suka tp ntah knape mood raya tahun ni,lmbat plak tak terasa..tak tau laa..bebanan kerja ke?aku tak pernah rs keje yang aku buat ni sebagai beban selama ni..tp lately,its very membebankan..smpaikan tgk je pun dn menyakitkan hati..aiyooo

Menu arini?not decide yet...hehe...menu2 ni aku suke tanye cik hubby sbbnye kadang2 selera die lebih besar...aku ok je makan ape2 pun..hehe..korang2 plak cane?masak ape arini?

P/s : nak abiskan 2minggu lagi...dh tak tau nk masak ape..hohoho

Posted via Blogaway

Ulasan

Efa berkata…
tu la..kejap je dah lebih setngah bulan..=D
Admin berkata…
Hehe.. 29? ^^
sis, selamat memasak,
selamat berpuasa..:)

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^