Aug 3, 2011

3rd ramadhan



Haishh..baru 3 hari puasa,dah tak tau nak masak ape...ish..ish...ish

Semalam punye menu, nasi ayam je...cukup laa untuk kami..tu pun dah rs penuh meja..mne tak penuhnya..satu bekas untuk satu lauk..ayam satu bekas..salad satu bekas, timun satu bekas, tomato satu bekas, smbal satu bekas, kicap satu bekas...cuba kira brape bekas ada atas meja...hahahaha

Tp, takde bukti nak letak kat blog nih..tak sempat nak amik gmbar bila dah siap2 hidang..sbbnye siap je sume, baru nak duduk, azan pun bkumandang...trus ngap kurma dan air tebu yang manis gile...terus lupa nak snap gambar...hahaha...

Takpe laa..aku tau, pembaca blog aku sume ni bleh bygkan mcmane kdaan meja waktu...sila bayangkan sendiri ye..hehehehe

Arini punye menu?beli je..nasi putih kuah banjir..pun tak sempat amik gmbar..haha...betapa aku ni pemalas..hahah...

P/s : bila dah kawen ni,susah jugak laa nak masak ikut selera sendiri... ^_^

Posted via Blogaway

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...