Aug 2, 2011

Eryna dan puasa



Baru 2 hari puasa...eryna dah mengeluh sbb kedai yang selalu dia berenti beli kuih pagi2 tutup..

Semalam,bila smpai kat kedai tu dia tanye,nape tak berenti...aku tunjuk laa yang kedai tu tutup...dia diam je...pagi ni bila smpai dekat, dia sibuk ckp, kedai tutup la umi...nak beli kuih..aiyoo sayang...org puasa,kedai mane buka...

Semalam petang buat ns goreng je..betapa malasnye...pagi td plak buat mee goreng...tp aku tak mkn pun...aku buat untuk cik hubby n my lil bro...aku buat susu mkn dgn cornflakes...cukup laa kn?kalo tak kurus jugak tak tau laa..hehehe

Petang ni nak masak ape ye?hmm...puasa2 ni tak teringin pun nk mkn gulai2 pun...tp tekak cik hubby lebih penting kan?huhuhu...

Korang2...nak mkn ape arini ye?jom kongsi2...rs nak masak nasi panas2, sayur masak lemak putih, goreng ikan...yum...yum...

Posted via Blogaway

7 comments:

Daddy Ziyyad said...

Hari ni saya teringin nak makan;

-ikan pari bakar
-sayur kangkung ikan masin
-sup kosong

:P

abah khalisha said...

abah teringin ikan keli bakar, masak ayam pedas ka...mmmm..sedap...

aizamia3 said...

belum fikir lagi nak masak @ beli apa sebab akan berbuka puasa di rumah jiran depan rumah..

Sabihah said...

Daddy ziyyad : byknye...hehe...sedap nye pari..kat cini susah nak dpt pari...huhu

Sabihah said...

Abah khalisha : ikan keli...yum..yummm

Sabihah said...

Aizamia3 : sy ada bc kat blog awk kata nak bbuka dgn jiran tu...selamat berbuka ye... :))

Jalut said...

wahh..simple je juadah berbuka..
sama la kita.. berbuka makan makanan bergoreng je.. tak makan nasi..

haha..
anak ea? comel..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...