Aug 5, 2011

Miss my sahur



Semalam punye menu berbuka is mee kari..just like lm gmbar tu..cuma tu bukan yang kami mkm semalam..hoho

Tak amik gmbar semalam sbb aku merajuk dgn cik hubby (merajuk yang tah pape...hohoho)

Pagi tadi plak tak bangun sahur..bukak mata je dah pkul 6pagi..sabo ajelaa..haha..sume org pun mcm lemau je sensorang...hahaha...sorry laa semua..tak tersedar plak pagi tadi...heheh

Arini plak,tak tau laa nak masak ape...baru masuk hari ke lima..otak dah tak bleh pk dah...hehe...korang plak cane?

P/s : kang buat sandwish sardin je kan baru tau ni..hahaha

Posted via Blogaway

1 comment:

Citarasa Rinduan said...

salam ziarah sabihah...
terima kasih kerana follow blog kak ayu..

salam ramadhan, apa kata petang nie berbuka lauk2 yang mudah2 jer...
mee hoon contohnya?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...