Aug 23, 2011

Saman bermusim



Haaa..jgn duk ingat durian je ada musim tau...hujan je bermusim...saman pun ada musim2 dia..haha

Ni nk cite 2hari lepas,cik hubby kene saman...betul2 kluar dari simpang ofis masuk jalan besar...sbbnye?TAK PAKAI TALI PINGGANG dan GUNA TELEFON KETIKA MEMANDU...haha..mandatory hokayy

Tp aku tak salahkan polis tu...mmg cik hubby yang salah..ahaha..padan muka..ni ayat cik hubby "nmpak gayanya duit bonus tahun ni,bukan rezeki kita lagi laa"...mane taknye..setiap ramadhan,mesti kene saman skali..tahun2 lepas pun begitu..sabo ajela...

Gmbar polis tu aku amik sbb aku takut die ada niat kurang elok..tp sngkaan aku meleset skali...polis itu sungguh baik hati sbbnye dia tak laporkan kesalahan yang cik hubby buat...die cuma tulis kesalahan lampu brek blakg tak nyala(padahal lampu tu elok je)..kenape aku ckp die baik?sbbnye kalo kesalahan guna hp n tali pinggang tu..maunye kene RM 300 + RM 300 = RM 600...bile die letak kesalahan lampu brek je..jd saman yang kene bayar just RM150..tq ye pakcik polis...heehe

P/s : kalo dah pisang setandan..bukan semuanya tak bleh guna...(betul ke peribahasa aku ni)hehehe

Posted via Blogaxlvvw(ggpay

5 comments:

Dr. Ben said...

macam ni kan bagus ada timbangrasa.

Daddy Ziyyad said...

Saya salute polis tu. DIa jalankan tugas, tapi ada timbangrasa..

Sabihah said...

Dr. Ben : betul...sy pn rs lega jugak..klo tak,byk wehh...hehe ^^

Sabihah said...

Daddy ziyyad : kalaulah rmai polis mcm ni...(hrp2nye rmai laa..cuma jrg jumpe je kan?) ^^

Efa said...

baiknya p.cik polis..=D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...