Sep 6, 2011

Eryna's progress - own bed


Hm...eryna dah 2tahun lebih dah...bcakp pun dh kalah kite2 ni...mcm2 perangai dh...

Aritu masa demam panjang tu,ada org ckp, demam nak bleh ape2 kan...rupanye die nak bleh manja...mkin ari makin mnje...dont know y laa sikecik tu...tak bleh salah lnsung,sket2 nk nangis...sabo jelaa...

Oleh sebab die dah besar,aku n cik hubby bniat nak asingkan tempat tido die..ye laa..smpai bile nak tido dengan umi kan...sblm raya aritu,kami dah mula arrange bilik tu...katil lain je..bilik masih sama lagi..huhu

1st nite, dia exited gile bila aku ckp itu katil dia...terus naik n peluk bntal...tepuk2 sket, terus tido..senang keje aku..hehe..tp tak abis disitu hokey...dlm pkul 4pagi gitu laa,eryna bangun dari katil die,datang dekat aku, pastu ckp "tepi sket umi"...hahahaha

Sabo ajelaa umi ni...tp ok laa untuk hari pertama...selepas 3ari berulang pkara sama,hari ke 4, eryna dah bleh tido sendiri dan smpai ke subuh...alhamdulillah...gambar nnt2 laa aku letak...hehe...lupe nak amik gmbar die

Skrg, bleh laa umi pk nak bagi adik untuk eryna plak..ye tak?hehehe

P/s : stiap kali tnye eryna nak adik ke tanak, masih lg tanak jawapannye...sabo jelaaa

Posted via Blogaxlvvw(ggpay

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...