Langkau ke kandungan utama

Eryna's progress - own bed


Hm...eryna dah 2tahun lebih dah...bcakp pun dh kalah kite2 ni...mcm2 perangai dh...

Aritu masa demam panjang tu,ada org ckp, demam nak bleh ape2 kan...rupanye die nak bleh manja...mkin ari makin mnje...dont know y laa sikecik tu...tak bleh salah lnsung,sket2 nk nangis...sabo jelaa...

Oleh sebab die dah besar,aku n cik hubby bniat nak asingkan tempat tido die..ye laa..smpai bile nak tido dengan umi kan...sblm raya aritu,kami dah mula arrange bilik tu...katil lain je..bilik masih sama lagi..huhu

1st nite, dia exited gile bila aku ckp itu katil dia...terus naik n peluk bntal...tepuk2 sket, terus tido..senang keje aku..hehe..tp tak abis disitu hokey...dlm pkul 4pagi gitu laa,eryna bangun dari katil die,datang dekat aku, pastu ckp "tepi sket umi"...hahahaha

Sabo ajelaa umi ni...tp ok laa untuk hari pertama...selepas 3ari berulang pkara sama,hari ke 4, eryna dah bleh tido sendiri dan smpai ke subuh...alhamdulillah...gambar nnt2 laa aku letak...hehe...lupe nak amik gmbar die

Skrg, bleh laa umi pk nak bagi adik untuk eryna plak..ye tak?hehehe

P/s : stiap kali tnye eryna nak adik ke tanak, masih lg tanak jawapannye...sabo jelaaa

Posted via Blogaxlvvw(ggpay

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^