Sep 15, 2011

Esok dah ke?


Dah sedia ke belum ni?

Pada sesape yang belum tau cerita,sila lah buka entry2 sblm ni...yang pasti,esok akn bmulalah perjalanan kerjaya aku sebagai "Pegawai Khidmat Pelanggan"...

Mmg bidang yang jauh dr yang aku ceburi sekarang tp aku yakin dengan jalan yang Allah tetapkan untuk aku...insyAllah aku pasti dapat harungi nya nnt...mcm nk pergi berjuang je rsnya..tp betul ape...kerja kerana Allah...ada pahalanya kan?huhuhu

Sijil2 sume dah siap simpan...bju dh siap iron(esok kan hari khamis...hari baju batek.. ^^)keputusan medical check up pun dh susun elok2...kasut dh siap dikeluarkan dr rak kasut dan dah dbersihkan(nmpk sgt dh lama tak pkai kasut..kasut hntaran kawen tuuu..hehe)tinggal untuk bgn awal pagi esok,mndi n solat...

Nmpk mcm tenang je kan?tp dlm hati ni...hanya Tuhan yang tau betapa kecutnya perut ni...huhuhu

P/s : jgn esok kelam kabut dahh...^^ nak tido dah..selamat malam...assalamualaikum

3 comments:

Dr. Ben said...

public relations? Kena murah senyuman dari biasa.

Daddy Ziyyad said...

Sila sabar hadapi karenah manusia. Good luck!

Sabihah said...

Dr. Ben : itu laa pasal..huhuhu...wish me luck k?

Daddy ziyyad : tq...tq...^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...