Langkau ke kandungan utama

Kisah lapor diri


Alhamdulillah..semua sudah selesai..ari ahad ni,insyAllah aku start keje...

Ape jd semalam?takde ape...cuma aku ditugaskan jauh sket je...lebih kurang 40min perjalanan...tu kalo drive sendiri laa...dimana?di Pejabat Daerah Kuala Berang...alhamdulillah...aku tak menyesal pun malahan aku redha dan bersyukur...aku tau Allah sentiasa bsama aku...^^

Kenapa aku ckp cmtu...kalo org trg,tau laa mcmane jauhnye dr rumah aku (dibandar kuala trg) nak ke bandar kuala berang tu...huhuh...tp mcm yang aku ckp td laa...mungkin ada hikmahnya semua ni..insyAllah...mudah2han semuanya bjalan lancar...aminnn

Untuk ahad ni,rsnya aku nk tumpang van yang mmg pergi n amik org dr kuala trg ke kuala berang...saje nk tgk dulu kdaan nye...ok ke tidak naik van tu..nk tgk jugak driver nye cmane...kn?takut jugak nk tumpang2 org ni tp tak knal sesape...huhuhu...

Byk yang aku dgr dr org2...duduk di daerah lg senang dr duk di bandar besar...hopefully,semuanya bjalan lancar...

P/s : mnumpang org means no high heels for me...mane nak cr sandal size 3 comey2 kat trg ni...tensennyeeeeeeee

Ulasan

Dr. Bentara berkata…
Lalu Bukit PAyong ke? Kampung wife saya.
kathy berkata…
dh start keje erk? tahniah ye ^^
Sabihah berkata…
Dr. Ben : yup..sure punye lalu bukit payong..heheh..nmpak gaya nya kene cr rumah di bukit payong laa plak..heehehe

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^