Sep 16, 2011

Kisah lapor diri


Alhamdulillah..semua sudah selesai..ari ahad ni,insyAllah aku start keje...

Ape jd semalam?takde ape...cuma aku ditugaskan jauh sket je...lebih kurang 40min perjalanan...tu kalo drive sendiri laa...dimana?di Pejabat Daerah Kuala Berang...alhamdulillah...aku tak menyesal pun malahan aku redha dan bersyukur...aku tau Allah sentiasa bsama aku...^^

Kenapa aku ckp cmtu...kalo org trg,tau laa mcmane jauhnye dr rumah aku (dibandar kuala trg) nak ke bandar kuala berang tu...huhuh...tp mcm yang aku ckp td laa...mungkin ada hikmahnya semua ni..insyAllah...mudah2han semuanya bjalan lancar...aminnn

Untuk ahad ni,rsnya aku nk tumpang van yang mmg pergi n amik org dr kuala trg ke kuala berang...saje nk tgk dulu kdaan nye...ok ke tidak naik van tu..nk tgk jugak driver nye cmane...kn?takut jugak nk tumpang2 org ni tp tak knal sesape...huhuhu...

Byk yang aku dgr dr org2...duduk di daerah lg senang dr duk di bandar besar...hopefully,semuanya bjalan lancar...

P/s : mnumpang org means no high heels for me...mane nak cr sandal size 3 comey2 kat trg ni...tensennyeeeeeeee

3 comments:

Dr. Ben said...

Lalu Bukit PAyong ke? Kampung wife saya.

Kathy Tuah said...

dh start keje erk? tahniah ye ^^

Sabihah said...

Dr. Ben : yup..sure punye lalu bukit payong..heheh..nmpak gaya nya kene cr rumah di bukit payong laa plak..heehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...