Langkau ke kandungan utama

Maaf dan raya



Ya Allah...berkurun aku tak update...huhu...sorry ye geng...aku bukan sibuk tahap dewa pun cuma aku penat sket raya tahun ni...

Ye laa,eryna tahun ni manje semacam je dgn aku...tanak berenggang langsung...sabo ajelaaa...jd,penat aku tu,penat melayan sikecik ni laa..huhuhu...(org tua2 kata,biasanya bila anak manja2 gitu,dia nak dpt adik..ye ke? Doa2kan lah ye..huhu)

Sorry sebab lama tinggalkan blog ni...huhuuhu...tp aku perasan,everyday mesti ada yang jenguk..sorry sbb aku tak update..sorry sgt2...

Rsnye belum terlambat kot aku nak ucap selamat hari raya buat kawan2 blogger sekalian..maaf jika pkataan2 aku ni pernah menyinggung perasaan kalian..mane laa tau kan?aku ni cuma insan biasa yang byk melakukan dosa..huhuhu

P/s : raya korang tahun ni macamane?byk dpt duit raye?ke byk keluar duit raye?huhuhuhu

Posted via Blogaxlvvw(ggpay

Ulasan

Dr. Bentara berkata…
saya tak beraya dengan keluarga
Sabihah berkata…
takpe...yang penting,keluarga dihati...

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^