Sep 26, 2011

Puasa syawal



Last day dah arini..alhmdulillah..last day arini..cukup 6hari puasa syawal...aritu ingatkan nak buat straight...tp byk pulak halangannya...jdnya puasa aku rongak jugak la..tp aku bsyukur sbb sempat jugak buat tahun ni..korang cane?

Bile last syawal?hmmm...tgk kalendar masing2 laa..hehe...rabu ni last syawal...lepas syawal ni,aku nak buat puasa2 sunat plak..senang nk puasa sejak keje cini sbbnye aku takde geng nk mkn...mungkin tkde lagi..lepas2 ni tak tau laa kan?tp itu laa..baik aku amik peluang ni awal2..nnt dah da geng,susah nk puasa...byk dugaan..hehehe...

Semalam punye menu,beli je kat kedai...y?sbbnye baru je g beli barang dapur semalam...hehehe...byk yang dh abis..kalo barang dpur habis,mmg tkde mood nak masak...korang plak cane?mlm ni teringin nk mkn megi...yum..yumm...hahaha(bila dah ada barang,rs nk mkn megi plak..apedaa)

Eryna?biasa kalo aku masak megi,untuk eryna,aku belikan je mknan ape pun..biasanya aku beli kue tiaw sup...mmg dia suke laa...hehe...aku bsyukur sgt2 sbbnye hasil didikan(mdidik laa sgt kan)eryna kurang minat makan2 mcm megi, bege, eskrem, gula2..dia suke biskut, coklat, dan tak lupa masakan aku..hehehe.. ^^

Baru 2hari keje balik,dah rindu eryna...hmmmm....

P/s : syahdu plak rsnye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...