Sep 21, 2011

Sabar


Masuk ari ke empat aku disini..byk benda yang aku blajar...mcm2 perasaan yang aku ada...hanya Allah sahaja tempat aku bgantung...ya Allah...

Aku tak tau mane aku nk luahkan...aku juga tak pasti adakah patut aku ceritakan...perkara yang besar aku kira tp dipandang ringan oleh org2...so how?sbaiknya aku simpan sahaja...kate ayah,report aje..tp mak mbantah...mak kate diam2 sudah..jgn masuk cmpur...mane satu patut aku ikut?tak bgtau,aku turut tanggung dosa...ya Allah..Engkau sahajalah yang mampu bantu aku dan kepada Engkau lah tempat aku memohon bntuan...

Pasti rmai yang ttanya2 tp jgn risau...pkra ni tak mbabitkan korang2 semua...juga takde kene mengena dgn family aku...hal2 di pejabat sahaja...^^

4hari keje di tmpat baru,4hari juga aku tak masak dirumah...muahaha..penat ker?mcm tak sgt tp mlas adalah..heheh

P/s : suke kdaan ofis ni yang sentiasa bersih...sedap mata memandang...

4 comments:

Aya Yus said...

Pendapat ksu la ni... bila masuk tempt baru, kita jgn terikut cara org yg tak betul, tp kita cuba cipta suatu keadaan yg sepatutnya.. err, tk reti nk tulis camner.. harap B paham la yer.. hehe...

Sabihah said...

Paham ksu...mmg pun..b pun takmo ikut perangai tu..tp bile dah ari2 tgk...ati pun rs saket..aduhh..heheh

Dr. Ben said...

banyak sabar dan doa

Kathy Tuah said...

sabar k :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...