Sep 19, 2011

Sendiri


Hahaha...arini..aku sendiri je...serba serbi sendiri...wahaha...bmulalah kisah aku dan diri aku sendiri...hahaha

Kenape drive sendiri?semalam, masa balik keje,abg driver tu ckp arini kene blik sendiri..nk jd cerita,semalam ada org mesin rumput kt ofis abg driver tu...tp tak tau laa betul ke tak pakcik mesin rumput tu yang buat..abg driver tu yang cerita cmtu..buat ape?cermin blakang van tu pecah berderai...hoho..jd,abg driver ckp,pagi bleh la naik dgn die...tp petang, dia nak g baiki cermin tu...sooo..tpksa laa sendiri drive arini...huhu

Smpai ofis plak kakak ni nk cuti arini...keje sendiri lagi...ape bleh buat..aku ok je..tp klo salah anto line lg aini,sorry ye...huhuhu...

Korang punye cite laa plak...cuti lame ye...3hari u...rehat je u all kan?aku jugak yang kene keje..."ye makcik,makcik nak cr sape?" Hohohoho

P/s : korang mesti bosan kan..asik cite pasal keje yang tak brape mengancam ni je..kan?huhuhu

5 comments:

Dr. Ben said...

Suka tak suka, kena keje juga.

Aya Yus said...

Sebenrnya B.. seronok jugk buat keja yg bukan bidang kita ni.. lain dr yg biasa.. ksu rasa camtu lah masa2 mula keja kt secret recepi kt skudai dulu.. best jugak.. hehe... enjoy B!

Sabihah said...

Dr. Ben : betul2...suke keje ni..stakt arini no prob cuma tk brape fasih lg..kene byk blajar lagi nih ^^

Sabihah said...

Betul la kaksu...seronok mmg seronok..to sesekali teringat keje lma...teringin nk pegang scale rule lg..huhu

Daddy Ziyyad said...

Sebenarnya, selagi kita hidup, takde istilah bercuti sebenarnya. Bercuti bila kita mati aja. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...