Sep 12, 2011

Tiada tajuk


Hahaha...aku sedang mmgalami hilang daya tumpuan kreatif dimana nk letak tajuk pun amik masa dlm 10-15minit...hahaha..sabo ajelaaaa....

Korang bg laa tajuk untuk entry kali ni..bleh?hehehe...aku tak tau nak mkn ape bukak puasa arini...tekak teringin nk mkn mihun goreng tomyam yang aku mkn semalam...tp hellooo...sape nak masak...semalam aku mkn sbb ada jamuan makan2 kat ofis ni...arini mane nk cr?aku?tk penah buat...kang jd tak best kang...tak puas ati plak..huhuhu

Sms cik hubby tanye nk mkn ape mlm ni..siap die jawab,buat mknan yang eryna suke mkn...hello...eryna tu tak pandai lg nk bgtau suke mkn ape tak suke ape...kdg2 tgk die mcm suke gile mkn mihun goreng..kdg2 tak suke plak...sesekali die bleh je habiskan semangkuk mee rebus..tp kdg2 sesuap pun payah..so,mcmane?huhuhu

P/s : bglaa ideaaaaaaa

4 comments:

Dr. Ben said...

Subway!

Sabihah said...

Mane nak cr kat trg..huhuuhu..

Daddy Ziyyad said...

Tajuk yang sesuai: Nak makan best tapi tak tahu nak masak apa dan malas masak.


Boleh gitu?
Ekekekeke

Sabihah said...

Hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...