Sep 25, 2011

Tq Anjung Ikhtisas


Jumaat,23hb sept 2011...aku pegi mjlis hari raya ofis lama aku...sungguh tharu sbbnye dijemput...hepi jugak jmpe kawan2...tq anjung ikhtisas atas jemputan...

Dahlah jemput makan free,dpt plak hadiah...hadiah ape?dpt baju baju batek sepasang..cntik sgt..lupe nak amik gmbar kain tu...warna biru gelap..mntang2 aku masuk ofis gomen,korang belikan aku bj kaler ni ye...tp ape2pun...aku suke n tharu...tq anjung ikhtisas

Masa mjlis,aku kene berucap plak...masalahnye,mane laa aku biasa berucap didalam ape2 mjlis...klo ikut ati aku,byk yang aku nk ckp..klo bleh nak sebut semua org2 yang penah tolong aku tu...tp apekan daya...takut tak tersebut semua...kang ada yang terasa plak...cuma nk ucap terima kasih atas semuanya..tq anjung ikhtisas

P/s : anjung ikhtisas tu tempat keje lama aku..hehe

1 comment:

Dr. Ben said...

panas nak pilihanraya ni memang bnyak dapat benda free

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...