Langkau ke kandungan utama

Bertambah lagi


Semalam biras aku bersalin dah...baby boy...alhamdulillah..semuanya selamat..cuma ceasar je..hohoho...bby nye besar..4kg hokay...mak mertua aku ckp tgk bby mcm dah umur 2 3 bula..tak sabar nak tgk bby..^^

Bila dgr kawan2 family ramai yang preggy n bsalin,teringin rsnye nk ada bby lagi...teringat pengalman masa mengandung eryna...masa bsalin pun...rindunya...kenapa?tak pcaya?sape kata bsalin tak sakit..mmg sakit tp pengalaman pegang bby buat kali pertama buat aku rs tidak serik untuk bsalin lagi...nikmatnya perasaan tu...

Belum rezeki lagi...hmm...aku menanti tp rezeki itu masih bukan milik aku...kan??huhuhuhuhu

P/s : mood bcampur gaul...gembira..sedih..^^

Ulasan

Zura berkata…
betul2... pengalaman best bila fes tgk bb lepas bersalin...
shamyheart berkata…
Akak, jgn la sedih. Sekurang2nya akak ada anak. Allah tahu perancangan-NYA adalah yg terbaik, kita kena terima dgn redha.

Cuba tengok orang lain, kahwin dah berapa lama tapi tak dapat anak pun.
wan muliani berkata…
Adik k.ya pon c- sect jgk...yani ni bile la lg huhu
Sabihah berkata…
Sya My Heart : tu laa...sesekali terasa jugak...tp tetap bsyukur kerana diberi peluang
Sabihah berkata…
Oneyani : ceaser?branak doh..kejap je rs..huhuhu

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^