Oct 24, 2011

Bertambah lagi


Semalam biras aku bersalin dah...baby boy...alhamdulillah..semuanya selamat..cuma ceasar je..hohoho...bby nye besar..4kg hokay...mak mertua aku ckp tgk bby mcm dah umur 2 3 bula..tak sabar nak tgk bby..^^

Bila dgr kawan2 family ramai yang preggy n bsalin,teringin rsnye nk ada bby lagi...teringat pengalman masa mengandung eryna...masa bsalin pun...rindunya...kenapa?tak pcaya?sape kata bsalin tak sakit..mmg sakit tp pengalaman pegang bby buat kali pertama buat aku rs tidak serik untuk bsalin lagi...nikmatnya perasaan tu...

Belum rezeki lagi...hmm...aku menanti tp rezeki itu masih bukan milik aku...kan??huhuhuhuhu

P/s : mood bcampur gaul...gembira..sedih..^^

6 comments:

Cik Puan Zura said...

betul2... pengalaman best bila fes tgk bb lepas bersalin...

Sabihah said...

Kan?rindunyaaa

sha my heart said...

Akak, jgn la sedih. Sekurang2nya akak ada anak. Allah tahu perancangan-NYA adalah yg terbaik, kita kena terima dgn redha.

Cuba tengok orang lain, kahwin dah berapa lama tapi tak dapat anak pun.

oneyani said...

Adik k.ya pon c- sect jgk...yani ni bile la lg huhu

Sabihah said...

Sya My Heart : tu laa...sesekali terasa jugak...tp tetap bsyukur kerana diberi peluang

Sabihah said...

Oneyani : ceaser?branak doh..kejap je rs..huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...