Oct 2, 2011

Birthday present


Hish...lg 4hari bday cik hubby...nak bg hadiah ape ye?

Antara hadiah2 yang aku penah bg...baju kemeja dan sluar slack..nk buat pegi keje laa kononnye..tp mmg die pkai pun...aku pun suke sbb die hargai ape yang aku beli..walaupun aku beli kaler yang bukan pilihan die..(aku pilih pilihan aku laa kan?hehe)

Aku penah beli perfume...mmg dah nk abih dh perfume die kat rumah tu..tp aku rs dh biasa sgt dh perfume tu...huhuhu...dh tak rs special kot..tp ok jugak perfume tu..tkyah pk2 lg kan?senang keje..tp nk jugak special2..huhuhu

Jam tangan?aku beli jam mahal masa kawen aritu..takkan aku nk beli jam cikai2 plak kn?aku mane ada duit bulan ni..gaji mane dpt lg...hujung bulan ni baru dpt..huhuhu..tp jam yang die ada tu rosak tali..tukar tali je pun dh ok kan?hmmm...tukar tali pun dh rm300 ni..hohoho...takpe...stahun sekali kan?hehehehe....

Wallet pun ok nak bg nih...sbbnye aritu masa kene ribut tu(korang godek sendiri la cerita ni) wallet cik hubby mmg basah lencun..dh tak elok dah tu..tp nk beli yang macamane?aku tak tau yang mane elok..ye laa,aku tk biasa beli barang2 leather ni..korang bg laa idea sket..huhuhu...

P/s : kang aku beli bunga ngan choc pastu suh wak delivery baru tau..hahaha

1 comment:

oneyani said...

Nk beli mane eh wallet y lawo kat trg..susoh gok tu..kalau k.bie wak delivery choc n bunga mesti die hepy..tp mcm membazir la pulok kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...