Oct 20, 2011

My lil princess



Klo dulu...stiap kali aku nak g keje,eryna mesti mengamuk..."nak itut" katanya...sayu stiap kali nak tinggl die...tp lepas sbulan,die mula paham,umi bukan nak tinggalkan die..umi pegi keje skejap,petang nnt umi balik lahh...sayang anak umi...^^

Setiap hari aku balik keje,aku pasti disambut dgn peluk cium dari eryna...stiap hari jugak lah aku rasa terharu..terasa eryna betul2 rindukan aku..sebagaimana aku rindukan dia jugak..smoga eryna jd anak solehah untuk umi n abah ye...sayang dan rindu betul umi pada kamu eryna sayang...^^

Stiap hari, sebelum tido, eryna mesti mintak aku nyanyikan lagu...biasanya, aku nyanyikan lagu 'are you sleeping', lagu 'twinkle little star', lagu 'ba ba black sheep', lagu 'abc', lagu 'air pasang pagi'...byk betul umi kene nyanyi setiap malam..tp semalam betul2 buat aku rs nk menitis air mata..boleh dikatakan,setiap pkataan dlm nyanyian tu, eryna dah boleh sebut..terharu sbb walau dalam mengantuk, rupa-rupanya, semua lagu2 tu dia simpan dlm memori...^^ rindunya...esok nk bawak eryna main kat pantai lah kalo tak hujan..

Cuma lately, eryna byk buat aku ngan abah die marah...apa yang kami tak bagi dia main, yang tu la yang die nak sgt main...haiyoo...mau naik darah aku stiap kali dia panjat kerusi nak tgk aku masak ape...PANAS tau??haishh...sabo ajela...tp ye lah..budak2...nak marah lebih2 pun,bukan dia paham...kan?

P/s :  ke nak kene beli mainan masak2 untuk die baru tak main periuk belanga aku?hohoho

3 comments:

Daddy Ziyyad said...

saya tgh membayangkan dua hero saya umur macam eryna nanti..hahaha...haru!

Sabihah said...

Sabo ajelaa DZ...kene byk bsabar...heheh

oneyani said...

Mkn besor mkn comel la eryna ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...