Oct 9, 2011

Sunday's morning



Selamat pagi malaysia...pada mereka2 yang dah masuk keje arini,selamat menjalankan kerja2 seharian dengan amanah dan berhemah..smoga kerja kita menjadi satu ibadah...pahala ganjarannya..insyAllah...

Kepada mereka2 yang masih berhujung minggu,lakukan lah aktiviti2 yang berfaedah hujung2 minggu ni.jgn asyik nak tido aje..bwk laa anak2 isteri/suami berlibur dihujung minggu..setelah penat bkerja/bersekolah 5/6 hari sminggu,hujung minggu adalah waktu yang ditunggu2 oleh isteri/suami/anak2 untuk beriadah...ape lah salahnya luangkan sedikit masa bersama kluarga dihujung2 minggu ni..kan?

Ok...berbalik kpada kehidupan aku plak...oleh sebab teka teki semalam takde sape yang bleh jawab..aku tpaksa simpan jela hadiah tu..nnt aku bg soalan lain..nak tau jawapan?buah perah...heheh..kalo sape2 tak kenal,sila lah google ye..rsnye sedap..mcm kacang tanah gitu..cuma kacang tanah lebih keras dan rangup...heheheh

Aku dah kat ofis ni...perut lapar...mata layu..hehe..smalam byk cerita best kat tv..menyesal betul tgk semalam..padahal aku dh bpuluh2 kali tgk cerita tu..ish2...ape bleh buat..

P/s : mulakan hari anda dgn bismillah...^^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...