Oct 8, 2011

Taadaaaa...



Sebelum ape2..aku nk nsihatkn pada mereka2 yang sedang lm pbawakkan budak...jgn lah baca..kang teringin,susah hubby masing2 nk cari. Hehehe...

Cuba korang teka buah apekah yang ditunjukkan dlm gmbar diatas...

Dah lama gile aku tak jumpe buah ni..rsnye dr zaman skolah menengah kot...aku dah tinggal skolah menengah dh masuk 10tahun..gile lama tak jumpe buah ni...

Nk jd cerita,pagi td aku bgn awal2...rs teringin sangat nk g pasar tani..ntah ape yang ku nk cr pun aku tak tau...rupe2nye aku nk jumpe dgn buah ni...sungguh nostalgia rsnye...

Teringat2 zaman kecik2 dulu..arwah nenek suke beli n aku suke makan...suke ati korang laa nk kate selera aku selera kampung pun...aku tak malu langsung..dah mmg aku org kampung..ape nak malu..hohoho...tetiba emo kan?

Bile ingat zaman kecik mesti ingat arwah nenek...rindunye rs...smoga arwah ditempatkan dikalangan mereka2 yang beriman...amin..

P/s : sape bleh jawab aku nk bg hadiah ni...heheheh

6 comments:

oneyani said...

Buoh kabor ke k.bie?mcm abor je rupe die huhu

Sabihah said...

Bukan..bukan..cuba lagi..nok kabo rs die pun takut..takut awk ngidam..heheh

Imaan09 said...

apa ni??kacang ginjal ek??
hehe..saya tgh ngandung ni..pastu xleh dgr menda sdap smua nk rasa..xtau buah apa tu..tp sgt berminat nk tau

Sabihah said...

Owhhh...tidak..sungguh bimbng dan takut rsnya...kalau kat trg namanya buah perah...sedap..rs macam kacang gitu...sket2 mcm ubi pun ada rsnya...huhu

NORZATIHANANI said...

b, sedapnya. xpenah rasa tp mcm nak!!

Wan Nurhidayati said...

chestnut ek b?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...