Oct 19, 2011

Ubi rebus + hujan


Permulaan pagi ni mmg mbuatkan aku rs nk tido je..hahahah...klo dirumah,maunye aku tido je ni...berselimut..muahahaha

Hujan je pagi ni..start subuh td lg ni..agaknye hujan ni bterusan smpai petang..nmpak mndung je..dah 2hari hujan dibumi kuala berang ni...hmmm...korang cne?

Org tua2 kate,dah namanya musim hujan...hujan jelaa...kan?harap2 takde lahh banjir teruk2...bukan ape,aku tumpang kecian...mmg aku tak kene banjir tu,tp keciankan lah mereka2 ya Allah...hmm...

Bila kdaan hujan mcm ni,teringat ubi kayu rebus...kan??hahah..zaman kecik2 dulu..aku suke mintak ubi rebus or pisang rebus..wahhh...kecur liur hokayy..korang2 plak cane?biasa kalo ujan,ape yang bmain difikiran?heheheh...

P/s : bila time ujan mcm ni,perut pun cepat je rs lapar...huhuhu

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cicah sambal tumis bilis lagi sedap!

Kathy Tuah said...

time hujan selalu buat lempeng..kehkehkeh..

Sabihah said...

Mrs Eady : yum...yumm...

Sabihah said...

Kathy Tuah : lempeng pun best...erkk...teringinnyeee...lmbt nye wiken...haipp

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...