Nov 11, 2011

11.11.11


Ntah laa...ada ape pada tarikh tu...rmai pulak yang sibuk nak mnikah...tp mmg senang ingat pun..hehe...15zulhijjah kan?hmm...

Arini byk berita yang aku dgr...yang gembira,alhamdulillah...syukur...ape yang gmbira?ofcoz laa kawen...tahniah buat kawan2 aku yang nikah tarikh arini...aku doakan korang bahagia dan kekal sampai akhir hayat..insyAllah...aminn

Tp dlm kita bergmbira..pasti ada yang bersedih...aku ada dpt berita pemergian bonda kepada kawan aku..innalillah...takziah buat jugah,zita dan keluarga atas pemergian bonda tercinta...smoga arwah ditempatkan dikalangan yang beriman..aminn...jd,aku nk mintak readers sekalian..marilah sama2 kita sedekahkan alfatihah buat arwah.........

Pagi tadi,aku g ofis lama...buat ape?biasa laa...keje...jgn kata aku rajin hokay...keje tu mmg keje aku..dah siap tp takde org nk tolong check...aku tak kisah sgt untuk tolong...bukan susah pun...lgpun takde laa terbeban sgt pun...harap2nya lepas ni, org ofis tak keberatan untuk panggil aku buat keje weekends ni...hehehe...

Eryna pun catat sejarah arini...tergaru2 dari subuh tadi lagi...ntah kenape...g klinik,doktor ckp mcm alergi...tp die makan ape ye?hmm...nak kate naik chicken pox,tak demam pulak sikecik ni...alahai anak umi...kecian umi tengok..tergaru2 dari td...hmm

P/s : tarikh yang menarik buat bayi2 yang baru lahir dan lahir di trg..no mykid diorg akan begini 111111-11-****...menarik kan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...