Nov 16, 2011

Hujan..



Dah masuk musim dah...pagi2 bangun pn dah rs malas nak mandi...sejukkk...hishh

Kalo dulu duk rumah batu(rumah mak) lain kdaannye...pagi2 air tak sesejuk ni...bile dah duk rumah kayu ni..sejuk mye smpai ke tulang kering...tak dpt dinafikan lagi kdaannye..hohoho...

Eryna yang kecik tu pun dah pandai tarik selimut bile kejut pagi2...siap ckp tanak g skolah(taska)...mcmane tu?hehehe...

Alhamdulillah eryna dah ok...merah2 dah surut..cuma kene control laa pemakanan nye...smpai bile?mungkin untuk 3 4 bulan lagi...dlm pada tu,aku nak try jugak bagi die sket2 mknan yang bleh menyebbkan alergy ni...contoh?kekacang...ayam...telur..ikan tongkol..ikan bilis...udang...sotong..ketam...byk tu...agaknye lepas ni aku kene masak ape je untuk die ye?hohoho

Arini dah masuk keje balik...hrp2 takde pape laa eryna di sekolah...jgn salah mkn lagi ye sayang...nnt gatal smpai tk bleh tido lagi..huhuhu ^^

P/s : gelapnye arini mcm nak ujan sehari...haishh...

2 comments:

pena rozie said...

Masak nasi gan sayur ajer. hi..hi...hi...

Sabihah said...

Kan PR...betul lahh..heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...