Nov 20, 2011

Pom...pom..pomm



Keretapi yang kene byr 50sen skali naik tu...eryna panggil pompom..hahaha...stiap kali hujung minggu,eryna mesti ajak g main ni..every week hokay..tp aku takde laa terasa menyusahkan pun sbbnye eryna bukannye nak naik tanak turun2..cukup skali seminggu...ok laa kan?hehehe

Mlm jumaat aritu,cik hubby keje..pkul 5pagi baru balik...so,pagi tu aku bwk laa sikecik tu g main pompom nih...hehe...bukan ape,kalo duk rumah,sikecik kaco abah die nk tido..kecian si abah nak tido..sikecik plak cari perhatian..jd bagi elakkan kekecohan,aku bawak la sikecik g jalan2...g pasar,g mydin..g jalan2 amik angin dipantai(tapi tk keluar kereta pun,mlas..heheh)...lebih kurang pkul 11 pagi baru smpai rumah..ye laa,biar lah si abah nak rehat kan?hehe...

Petang baru ke rumah mentua..biasa ah..hujung minggu je panjang sket masanya untuk jalan rumah mak / mentua...^^

P/s : sminggu lagi nak masuk muharram...skejap je setahun2...rs mcm takde achievement langsung dari muharram tahun lalu...haishh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...