Nov 2, 2011

Puasa dan akhir



Dah ganti blum?gegirl laa...ke ada boboy yang tinggal puasa?aishh...ape nk jadi nih..buat malu je..hehehe...tp kalo tinggal sbb uzur,cepat2 laa ganti ye...bukan ape,takut tak sempat nak byar hutang..hutang dgn sape?dengan Allah...hmmm

Sejauh mana kita bjalan,pasti ada hujungnya..sama jugak dgn hidup kita ni..pasti ada akhirnya..kan?jd,jgn lah kita buat2 lupa..saya yakin dikalangan yang membaca ni semua tau kan?jd jgn lah leka...ingatkan diri tentang pengakhiran yang pasti itu..tak rugi pun kalo kita ingat pasal mati ni..kan?

Arini aku dpt berita tentang kematian anak seorg sahabat..baru 7bulan...mmg ajal maut ditangan Tuhan..siapa lah kita untuk melawan takdir...sesape yang tahu kisah baby adam ini,pasti sedih..knape?kerana dia dilahirkan sempurna...cuma disebabkan kecuaian doktor klinik k******n, anak ini mderita sehingga abis umurnya...jaundice yang panjang dan tinggi mnyebabkan hati nya rosak...subhanallah...berat dugaan Mu buat ibubapa baby ini...biarlah...baby adam pergi dgn tenang...syurga tempatnya insyAllah...

P/s : bgenang airmata... :'(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...