Nov 10, 2011

Thursday morning



Good morning bloggers and readers...rindu nak menulis...dh dekat sminggu blog ni bersawang...how's life?harap2 nye semua sihat dan sentiasa bahagia bersama yang tersayang...aminn...

Dah mcm buat karangan pendahuluan tu...sabo ajelahh...semalam punye cerita, bola lagi...nasib baik menang..kalo kalah,tpaksa aku dengar cik hubby mbebel je..hehee....

Semalam sempat jugak aku buat nasi lemak...yum2...pagi ni pun bekal nasi lemak jelaa...kdg2 aku ttanye2 jugak kalo ada yang kata balik keje tak sempat nak masak...mungkin jugak org tu terlalu teliti dan lambat dlm buat keje..kalo org terengganu panggil 'mettek'...ish tak reti nk eja ehh..hehe...maksud die buat keje satu2...jd lmbat laa...

ada hikmahnya aku kawen dgn cik hubby yang suke makan kat rumah ni..aku terpksa blajar masak..walau aku tak reti pun,aku kene cr jugak resepinye...setakat arini, cik hubby makan je ape pun aku masak..walau kdg2 masakan aku tu tak jd,die makan aje...satu hari tu,die suruh aku buat nasi terbalik...korang tau?aku pun tak tau...cr laa dlm google ni sume...sabo ajelaa..masak jugak..tp of coz laa tk jd kan..hahaha...tp die makan aje...thanx dear..love u soooo muchh...^^

Pagi ni plak ada pnggilan dr manusia yang jenis tau serba serbi...tak tau pun buat2 tau..haha...mcm2 dlm dunia ni...sabo ajelaa...^^

P/s : ceria..resepi hidup bahagia...^^

4 comments:

pena rozie said...

Nasi terbalik?????

Sabihah said...

Google PR..google..hehehe

Daddy Ziyyad said...

saya pun jenis lelaki yg suka makan kat rumah..dan alhamdullilah my wife mmg jenis yg suka memasak! :P

eda_ej said...

my hubby pon jenis suke mkn kat rumah.. tp kalau i malas masak die yang masak sdirik.. hehhehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...