Dec 5, 2011

Ikan singgang, rambutan dan eryna



Lama gilos tak mkn menu ni..oleh sbb aku puasa,cik hubby ok je bile aku ckp nk mkn ns lauk ikan singgang..hahaha

Menu kick nya petang td ialah budu...haha...kalo dh mkn ikan singgang,tak sah kalo takde budu...mmg syiokk...hahaha

Jd oleh sebab terlalu gelojoh nak mkn td,aku langsung terlupe nak snap gambar...hahaha...korang2 bukak puasa mkn ape td?hikhikhik

Ingat td balik keje nk pegi cr buah rambutan,tp mahal "ge bedil" rambutan time2 ni...RM6/kg...terima kasih jelaa...berkira gile kan?tp mmg mahal tau..kalo time murah tu 3kg RM10 tau...tunggu jelaa dulu..nnt2 harga turun laa kan?bukan nye kedekut tp rs tak berbaloi...skrg ni sume nk kene pk...huhuhu

Dhlah celoteh mlm ni..nk layan sikecik main lego...jd aku letak gmbar eryna main lego..her new gadjet..huhuhu...

P/s : kalo sape2 tak tau masak ape singgang ikan tu,sila lah google ye..hahah

2 comments:

Imaan09 said...

haah..idea bes ni utk menu nak masak..singgang! bangi musim rambutan skang.. RM6/kg tu kira mahal..tgu je laa harga turun sket, xlama dah tu

Sabihah said...

Yum yum...ikan tongkol singgang...wallah...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...