Dec 5, 2011

Jom puasa


Jom puasa sunat 9 dan 10 muharram...arini laa 9 muharram...skejap je kan?baru je rsnye 1 muharram...huhuhu

Sesape yang sempat berpuasa arini dan esok,insyAllah besar ganjarannya..yang penting niat dan kesungguhan.^^

Aku suke puasa tau..bukan nk tunjuk baik tp bile kite niat je puasa,tak kire lah puasa sunat ke puasa ganti ke puasa nazar ke, pasti perut tak rs lapar mcm biasa...huhuhu...awal2 pagi je lah rs sket,lepas tu dah bleh tahan smpai petang..kalo tak pcaya cuba buat...

Duk fikir2 nk masak ape petang ni...buat ns lemak aci dak?hikhikhik

P/s : bile bleh makan bubur ayura ni...hishh

4 comments:

eT said...

selamat berpuasa... :)

Sabihah said...

^^

Cho Zila said...

selamat berpuasa .. nak buat gakni..

Sabihah said...

Cho Zila : selamat buat jugak laa ye..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...