Dec 8, 2011

Khamis..khamis..khamis


Skejap je seminggu dah nak abih...kan?dh khamis dh...kdg2 terfikir jugak,ape yang aku buat seminggu ni..huhuhu

Sape dah pegi tonton filem ombak rindu?aku?mesti lah belum...haha...kalo dah tgk,sure aku dh cerita kan...tp mcm tanak g tgk je..ntahlah...biasanya filem yang adaptasi dr novel ni,indah khabar dari rupa..hehe..bukan ape,takut tak padan dengan nk kene gerak jauh semata2 nk tgk cite ni,tp tak menarik minat aku...camano tu?huhuhuhsape yang dh tgk?bleh bg komen sket?hehehe

Wiken ni,terasa nk rehat dirumah je..tp bleh ke?skejap2 nk g rumah mentua laa...kang nk g rumah mak pulak...hmm...bukan jauh jd masalah,penat je...rsnya aku perlu waktu untuk diri aku sendiri..bukan untuk sape2 disekeliling aku...mungkin lah kot

Tgh berkira2 rancangan untuk esok dan lusa...wiken bagi aku biasanya lebih memenatkan dari weekdays..hmm...

P/s : yang penting bagi aku,eryna dan cik hubby hepi sepanjang 2hari dirumah bersama aku..masa bersama org lain tolak ketepi dulu..hehehe

3 comments:

eda_ej said...

tu baru weekend je dok umah, kalau hari2 mau kerempeng kepenatan.. huhuhu...

Sabihah said...

Hahaha..betul2...keje rumah mmg memenatkan kan?huhu

Daddy Ziyyad said...

masa memang makin lama, makin pendek di rasakan. Nabi ada cakap kalau tak silap tentang ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...