Dec 6, 2011

Pukul 3 pagi



Entry ni bukan aku buat pkul 3 pagi hokay...bukan jugak nk cerita pasal lagu P.Ramlee dlm cerita madu 3 tu...hehehe...cuma nak cerita ape yang jd pkul 3pagi tadi...

Eryna : umi...bngunlahh...gatal laa umi(smbil2 goyang2 badan umi)

Aku : ape eryna...nape bangun ni?

Eryna : gatal laa umi...letak ubat umi(smbil tunjuk tempat gatal)

Aku pun tgk laa peha die..mmg merah pun...mcm gigit nyamuk tp byk gile...keciannye anak umi...pastu aku g laa amik ubat...dah siap letak ubat...

Eryna : siap doh..ok

Aku : makan ubat nak?(ubat alergik ada aku stnby dlm fridge)

Eryna : nakk

Aku pun pegi laa amik ubat...dlm mamai2 tu ngantuk gile..bleh plak sikecik ni buat hal..takpe laa..bukan selalu...dah siap mkn ubat sume,aku teringat nk puasa arini...

Aku : eryna tido laa dulu,umi nak makan nasi jap

Eryna : eryna nk makan nasi gakk

Sibuk jee...hahaha...takpe..bleh jugak buat teman...siap makan nasi, aku pun suh laa die tido...tanak dahlaa..kan dh bangun...amik HP aku,main game..aku bntai tido jelaa...masa tu dlm pkul 430 pagi...

Tetiba...

Eryna : umi...nak susu...

Ape lagi ni...umi baru nak lelap..aiyooo...oleh sebab aku buat2 tak dengar, die pun tarik muka aku suh pandang die...pastu tau ape die buat?

Eryna : umi nak susu yang mcm ni (smbil tunjuk gambar die tgh minum susu...gmbar di atas tu haa)

Aku nak marah pun terus tak jd marah...tp aku kejutkan cik hubby laa pegi buat susu...hehehe...

P/s : mcm2 laa kamu ni eryna..bikin umi gelak pagi2...hehehe

3 comments:

pena rozie said...

Tak pe bukan selalu...

Sabihah said...

Tu laa PR...bukan selalu..hihihi ^^

Daddy Ziyyad said...

mengantuk tak hari ni tidur terganggu? ekekekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...