Dec 11, 2011

Tenang

Setiap ape yang berlaku,pasti ada hikmahnya..aku percaya tu sume..aku pun yakin pada kuasa Allah yang sentiasa jdkan yang terbaik untuk kita semua...alhamdulillah..aku bersyukur pada-Mu ya Allah...



Sejak keje kat sini,otak aku dh tak tensen dengan kerja..alhamdulillah...aku tenang...terima kasih Allah...tp yelah...mana ada perkara dlm dunia ni perfect..yang penting,kita jgn cepat melatah...insyAllah..aku cuba yang terbaik..untuk jd yang lebih baik...

Semalam gerhana..ada sape2 tgk tak?pkul 7 mlm semalam,aku sempat renung bulan..dh lama aku tak tenung begitu...bulan penuh semalam...ye laa,mlm 15hb muharram semalam...cntik sungguh...subhanallah...tp aku tgk masa tu je sekejap...walau sekejap,betul2 terkesan dihati aku..hmm

Sape tgk gerhana semalam?cerita sket...^^

P/s : lepas ni nak buat jadual untuk diri sendiri..ingat budak sekolah je ada jadual?hikhikhik

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...