Jan 2, 2012

2nd day on 2012

Selamat tahun baru



Lihatlah rupa manusia yang baru baik demam yang panjang...7hari hokay...tp tak buat pun blood test..doktor2 yang baca jgn marah ye..bukan aku tanak bg darah aku..dahtu doktor kat klinik tu tanak amik...hehehe...takde laa...aku demam sbb kuman..bukan benda lain..insyAllah...

7hari demam...fuh...pengalaman betul lah..wiken duk rumah je..bukan main anak..cik hubby bwk eryna g jalan2...aku duk rumah rehat...hukhukhuk...nak ikut tp tak mampu..camane kan?takpe..byk lg masa...insyAllah masa itu pasti ada untuk aku dgn eryna..kan?

Jangkitan kuman yang agak teruk hinggakan jd ulser...tu yang sebabkan aku demam...sekarang,ulser masih ada tp demam dh kurang...hmm...just wondering...kuman dh berhenti bekerja ke?huhuhuhu

Bile sakit,biasanya aku akan pk yang paling buruk...aku tanye cik hubby

Aku : kalo lah i pergi dulu,u macamane?
Cik hubby : mcamane ape?biasa jelaaaa(smbil tgk tv)
Aku : u kawen lagi eh?mesti eryna suke...u pun suke kan?
Cik hubby : buat ape pk yang belum jadi...sakit pasti ada ubat..usaha lah...suke nak pk bukan2...doktor dh ckp biasa2 je..jngkitan kuman je pun...
Aku : erkkk...

Aku yang pk bukan2 ke cik hubby yang tak sensitif?hukhukhuk..sabo jelaa bee...

P/s : ya Allah...aku redha dengan sakit ini..tabahkan hati aku dan jdkanlah aku insan yang benar2 sabar..aminn

2 comments:

pena rozie said...

Selamat Tahun Baru... Gan azam baru dan semuanyer baru yer....

Daddy Ziyyad said...

alhamdullilah..dah sihat dah..hehehe...lain kali check awal2 tau....:)

selamat tahun baru 2012

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...