Langkau ke kandungan utama

HP dlm beg

Ya Allah...sehari arini aku rasa bersalah..y?sebab aku dah terbawak henpon cik hubby smpai ke ofis..hakhakhak...sorry darling...i betul2 cuai...

Mcmane henpon die dlm beg aku?ermm...semalam mak mertua aku buat majlis solat hajat kat rumah die...majlis2 cmtu,mmg laa cik hubby sumbat segala mcm benda dlm beg aku...ye laa...bimbang jugak..ramai2 ni,terlupa letak mana,sedar2 dh takde...huhuhu

Jdnya pagi td,dlm kelam kabut nk pegi keje,terlupa nak keluarkan henpon cik hubby...wallet die,aku keluarkan...henpon tak perasan ada dlm beg...bwk laa ke ofis...dh smpai ofis,bukak hbag nak keluarkan barang,terjumpe laa henpon die...terus sentap...knape sentap?takut kene marah sbb cuai..hukhukhuk

Sepagi aku cari die..cuba call jiran,die takde kat rumah masa tu..nak call ofis,die cuti plak arini...call sis in law,die ckp,cik hubby takde plak pegi rumah mak arini..ish...susah hati jugak..takut die marah...ermm...

Sepagi aku nak update blog tp blank sbb otak duk pk hal ni laa...rasa bersalah...rs takut...bimbang...sume bercampur2...bleh kate sejam skali aku call sis in law tanye cik hubby ada pegi rumah ke tak..nak call jiran byk2 kali takut ganggu plak..huhuh...last2 sis in law pegi laa jenguk.kat rumah tghari td...jeng...jeng..jeng...

Rupe2nye die duk relax tgk badminton kat dlm tv...siap ckp "kak bee awk bwk tepon aku pagi td...doh mai saje je ke?bakpe dok bwk nasi?"...adik ipar aku terus call aku ckp..jgn risau laa....die duk tgk badminton kat rumah...siap goyang2 kaki lagi...huuhuhuhu

Baru laa aku rs lega...cik hubby tak marah...yang penting cik hubby makan...biasa kalo cuti,mmg cik hubby pegi rumah mak...makan...bila dia tak pegi,mmg aku bimbang...huhuhu...harap2 laa mood die tak berubah smpai petang...

P/s : syg jgn marah i ye...i mmg cuai...huhuhu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Get well soon my baby

Sejak ahad(12/8/2018) eryna demam dan mengadu sakit kepala. Day 1 kamj cuma ke klinik private je memandangkan panel abah dia masih ada baki kan. So, doktor klinik cuma bagi ubat demam je. Malam tu eryna tetap demam walaupun dah makan ubat demam. Risau dan susah hatinya rasa. Dia jarang sakit, bila sakit gini risaulah sket. Eryna tak boleh tidur, umi lebih lagi tak boleh tidur.  Esoknya(13/8/2018), akak amik cuti sebab jaga eryna kat rumah. Kebetulan ada pegawai dari pejabat kesihatan buat pantauan dekat kawasan rumah akak tu. Rupanya selang 2buah rumah ada yang kena demam denggi. So, bila pegawai tu dengar anak akak pun demam, dia datang melawat. Bila dia tanya "demam ni ada selsema tak?" akak jawab "takde". Terus pegawai tu buat surat untuk refer Klinik Kesihatan(KK) Hiliran.  Petang nya Akak pun bawak eryna g KK. Doktor amik darah. Tapi result yang keluar semua dlm kadar normal(akak pun tak pasti apa kebenda yang dia test. Yang akak paham cuma platlet je. Ahahaha)

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi