Jan 12, 2012

Khamis-sorang-langkawi-eryna merajuk

Arini...khamis yang medung...keje sorang2 plak...haishh...mengundang kemengantukkan betul laa(budak2 sekolah,sila abaikan tatabahasa ini ok?)

Partner aku kat ofis ni dh pegi kursus...kursus langkawi you..kalo aku panggil kursus jalan2...nape aku tak pegi?biarlaa..rezeki die..aku bukan harap sgt..org ajak,pegi laa..dh org tak ajak,nk g mcmane ye tak?hikhikhik

Dh lama aku tak jejak langkawi...last pegi,lawatan ofis 4tahun lepas..ape yang berubah dari 4tahun lepas ye?sape yang baru pegi?sila.ulas sket....hehehehe....tp yang aku tau,diorg pegi bukan pegi shopping...diorg berkursus..dengar ceramah je pagi petang siang malam...cuma ada satu slot je jalan2 keliling pulau...huhuhu...sempat ke nak shopping?(bercerita mcm aku yang pegi je kan?hakhakhak)

Semalam eryna merajuk ngan aku..sbbnye aku suruh die tido...suruh tido smpai merajuk-rajuk...sabo ajelaa eryna ni...gigit hidung baru tau...yang aku sedihnye,rajuk eryna kali ni,panjang hingga ke pagi ni..langsung tanak aku pegang..tanak aku kiss...tanak aku tegur...alahai anak umi...

Takpe,balik keje karang,kite g main ye?rindu nak g pantai..tp musim2 hujan ni,mcmane nak bwk eryna main kat pantai kan?hmmm

P/s : cuti raya cina panjang kali ni...ape plan korang?

2 comments:

intan_blur said...

slm singgah..;)
intan follow..
heheheh..pndai dia merajuk ehh..
budak2 kan..pantang cuit sikit dah merajuk
tp dorang merajuk comel
klu yg bsr2 nih merajok..mcm ape ntah..ahhahaha ;)

sailaaf said...

haha.langkawi, saya pon lama x p.
apa perubahan nya agak2..xpenah lg naik keta kabel tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...