Jan 4, 2012

Lost it all

Arghhhh..erynaaaaa..knape kamu ni?knape buat umi cenggini...huhuhuhuhu...sabo jelaa...

Knape?abih hilang gambar2 umi dlm gadjet umi ni...knape kamu buat umi mcm ni..dhlah umi ni agak b**g*p sbb tak backup gambar2 tu...bile kamu delete,kamu pulak yang kene marah...sabo ajelaa

Takpe...yang penting ingatan kan?walau hati terasa sakit yang amat,aku terpaksa bersabar...macamane nak marah budak umur 2tahun 7bulan...kan?

Dhlah perangai kamu makin nakal skrg...langsung tak dengar ckp umi ngan abah...setiap kali pegi market,takkan balik kalo tak beli air yogurt kamu...tp takpe...umi tak marah kamu nak beli air kalo betul kamu nak minum..masalahnye,umi yang kene minum...huhuh

Tido mlm pun makin lewat..kalo dulu pkul 9 dh ngantuk nak tido...sekarang,kalo jarum pendek tak smpai no 10 atau 11,jgn harap laa nak ajak kamu masuk tido...langsung tak layan...lagi pulak,kamu dh pandai cari alasan..kalo ajak tido je, kamu akan jawab "eryna nak tgk tv dulu" atau "eryna nak main lego dulu"...sabo jelaa...umi nak kene tunggu kamu abih main dulu baru masuk tido..takde maknanye..hahaha

P/s : muncul sorang lagi yang mcm eryna,mau pengsan umi...haipp

3 comments:

Daddy Ziyyad said...

betul tu, kadangkala kita marahkan anak anak yang masih kecil...rupa rupanya kita tak sedar masa tu mereka masih terlalu mentah! hehehe

Sabihah said...

Die bukan paham pun..esok buat lagi..huhuh

Cik Sibuk said...

salam,

kengkadang bila dah ada lagi sorang tu la baru yg no 1 jadi baik..sebab dah jadi kakak kan..

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...